Oon ihan jeejee! En eilen ahminut ollankaan! Enkä heti rikkonut eilen alkanutta herkkutaukoa! <3 Ahmimisen sijaan kirjoittelin, otin päikkärit, tein ruokaa, luin kirjaa, kävin suihkussa jne. Olen ihan superonnellinen ettei heti ensimmäiseen vaikeaan kohtaan kaatunut kaikki.

Sain eilen pestyä jääkaapin. Tänään tuli kotiinkuljetuksella koko viikon ruuat ja muita hyödykkeitä. Oli kiva laittaa kamat jääkaappiin kun siellä ei ollut hyllyt täynnä pilaantuneita ruokia.. Herkkutauokoa helpottamaan ostin muutaman pullon cokis zeroa, pienen pähkinä-rusinasekoituksen ja auringonkukaniemeniä. Auringonkukansiemeniä paahdan pannulla ja heitän sekaan tilkan soijakastiketta, loistava sipsien korvike. Saa suolaista naposteltavaa joissa on jotain terveellistäkin. :3

Heräsin varttia vaille seitsemän. Puoli kahdeksalta olin jo käynyt kioskilla ostamassa arvoa matkakortille ja tupakkaa. On jotenkin todella energinen olo. Voisin tänään siivoilla ja touhuta muita kotihommia. Kävin aamulla heittämässä roskatkin pois. Olkoonkin hölmöä mutta olen aina iloinen kun saan vietyä roskat koska mulla on pahana tapana päätyä siihen pisteeseen että täytyy ottaa jätesäkki johon kerään kerralla roskat ja vien ulos. Tulee paljon parempi mieli kun saa vietyä pussi kerrallaan, se kun yleensä tarkoittaa myös sitä että olen laittanut asiat heti roskiin ja koti on pysynyt siistimpänä.

Aamupalaa pääsin syömään vasta vajaa tunti sitten kun ostokset tulivat. Söin taas mössätyn banaanin johon lisäsin teelusikallisen ashwagandhaa ja pari kourallista hampunsiemeniä. Lounaaksi ja illalliseksi voisi tehdä sosekeittoa parsakaalista ja kukkakaalista, sinne kun kaataa mukaan vähän kermaa ja mustaa koskenlaskijaa niin hyvää tulee. Ostin raejuustoakin niin sitä voi sitten heittää lautaselle keiton seuraksi.

ÄÄÄÄ en nyt meinaa kestää taas kun on ihan liian hyvä olo. Olin jo unohtanut miten hyvältä tuntuu kun saa tehtyä asioita niinkuin haluaa eikä sillä luovuttamismeiningillä. Tai ei oikeastaan edes luovuttamismeiningillä, vaan niin ettei oikeasti välitä siitä mitä tekee. Ei välitä itsestään. Tuntuu siltä kuin olisin herännyt eloon jostakin painajaisesta. Toivon niin kovasti että tämä olo kestäisi ja jaksaisin tehdä asioita jotka ruokkivat hyvää oloa.

Mutta nyt voisin tiskata ja järjestellä rojuja.